tirsdag 22. november 2011

Lagersalg og hektisk uke

Så sant, så sant!

God kveld, tirsdag!

Teksten over er fra et skjerf jeg rasket med meg (som jeg i grunn er ganske god til, ja nettopp "raske med meg"...) fra lagersalg hos LineofOslo i dag.



Bare kort, kort innom for å si hei i dag ;)
Den mest hektiske uke ever, tror jeg.

Rekker knapt å blunke, men fra fredag roer det seg. Oi, så godt det skal bli. 
Og tenk! Allerede 1.søndag i advent til helgen!
Det betyr at adventslysene må gjøres klar. Har et bilde i hodet på hvordan det skal være i år, men det får være hemmelig frem til helgen ;)

Enn så lenge koser jeg meg med denne som får stå fremme hele året rundt.



Kommer sterkere tilbake!

Klem





1 kommentar:

  1. Hadde sansen for teksten på det sjalet! (Bortsett fra at bullshit kanskje er et banneord...jeg liker ikke banning, det er stilløst!)

    SvarSlett

Tusen takk for fine ord ♡