søndag 6. mai 2012

Bra start

.. på dagen blir det med sovemorgen, sol som stråler fra (nesten) klar himmel, tre glade skatter og litt ekstra stas på frokostbordet med nye servietter ;)




Tallerkner fra Casagent, servietter fra Kid (!) Faktisk et godt tips for sommerlige servietter. Rasket med meg noen pakker i går til 20,- kr stk. I deilige blå og hvite sommerlige mønster.


En kopp med jordbær og vaniljeyoghurt er inntatt, og jeg er helt klar for å ta tak i denne strålende søndagen!

Fantastisk!

Ha en superduperstrålende søndag du også!

Hyggelig at du titter innom min lille blogg. Håper du trives, og legg gjerne igjen en hilsen ;)

Lurer litt på hvem alle dere er ;)


Klem




2 kommentarer:

  1. Koselig søndagsmorgen:-)
    Her står rundstykkene i ovnen, og vekking av tenåringar pågår...eldstegutten er 16 år i dag men eg får ikkje lov å si det til noen;-)
    Ha ein fin søndag
    klemmar:-)

    SvarSlett
  2. For en fin blogg du har! Legger meg til som følger jeg :) Ha en super søndag! Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for fine ord ♡