mandag 13. august 2012

Hvor vakkert er ikke dette?

Blå himmel, blått hav, sol, saltvann og svaberg...






Med hoppende glade skatter, kunne ikke helgen vært bedre!










Beundrer havet og alt det har å by på.
Drømmen om et lekkert sommerhus er ikke akkurat mindre nå...
Fargene, fjellene, ja alt skulle jeg gjerne hatt, helt for meg selv ;)

Får la meg inspirere av materialene, fargene og teksturene, og ta de med inn i interiøret istedet. Litt mer overkommelig enn et sommerhus ;)
Men helgen, den minnes vi lenge!

Kjenner meg faktisk bittelitt klar for innekos og mørkere kvelder; bittelitt...

Ha en fin mandagskveld!
Ikke så verst å begynne en ny uke heller.
Mange spennende dager fremfor meg.
Heldig, jeg!


Klem

1 kommentar:

  1. Herlige sommerbilder!
    Ja nå har vi det fantastisk flott. Må vi få mange sommerdager enda:)

    En fin kveld til deg.
    Klem Jorill

    SvarSlett

Tusen takk for fine ord ♡