fredag 2. januar 2015

En magisk start!



Satser hardt på en magisk start på det nye året, og so far so good ;)

I dag går turen til fjells for skikkelig vintermagi og en perfekt avslutning på en lang og god juleferie.

Og på mandag! Ja, da må vel kroppen avgiftes ;) 
Da er det igang med ukesmenyer og null spontanhandling på sulten mage i butikken. 
Nå får det være nok!
Så får jeg vel finne på et hårete treningsmål eller to for å komme skikkelig i gang igjen. 
Det trengs!

Langt bak i hodet planlegger jeg så smått den frydelige våren. 
Har mye fint og mye spennende i sikte.
Stikkord for våren blir en dash med grønt og blått og selvfølgelig en fortsettelse på den lyse, støvete rosa. 

Nyheter er allerede på vei!
Men du - vil du gjøre et vinterkupp, får du gjerne ta turen innom salgskategorien hos Frydelig.
Hadde vært greit med litt mer plass på showroom før alle vår- og sommervarene strømmer på.

På mandag pakker og sender jeg for fullt igjen!




2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Ja, på mandag får det jammen være nok av fråtsing av ribbefett og julegodis:)
    Huff, man føler seg i grunn ikke så sunn på slutten av året:)

    Men nå skal det snart bli andre boller, både for kropp og hus:)
    Har prosjekter for begge to, haha..

    Grønt og blått høres herlig ut, jeg elsker blått, og nå som vi har blitt vant til 80-tallets jungel av grønne planter igjen, så blir nok ikke komboen blått og grønt feil:) Gleder meg til nyheter!

    Ha en finfin hyttetur, og kos deg med planlegging av våren, gøy gøy gøy!

    SvarSlett

Tusen takk for fine ord ♡