interiør - hverdagsliv - inspirasjon

Thursday, December 28, 2017

Brunt eller blått? Eller rødt??

To gutterom trenger en oppgradering med blant annet tekstiler, og uansett hva jeg ser på, faller jeg stort sett tilbake på og drømmer meg bort i Lexingtons kolleksjoner ;)


At det skal være sååå vanskelig å velge hvilken style man synes er den aller fineste..
Gaaahhh!!

Luksusproblem eller???

Lexington Home Spring 2012 collection skuffer ikke.Brunt eller blått? Eller rødt??

Men hva er finest? Den lune brune stilen, den svale blå....eller rett og slett den friske og kvikke røde???

Akkurat for øyeblikket heller jeg mest til den brune....tror jeg... ;))
 
Vi får se hva vi ender opp med her i casaen. Lover å vise når det flytter inn noen elementer..;)

Fin mandagskveld!

Tenk så mange muligheter en ny uke bringer.
Jeg har noe veldig spennende å se frem til mot slutten av uken ;)
Gleder meg!

Håper akkurat du også har noe å se frem til!

Klem
 

Share on Facebook
Share on Twitter
Share on Google+

Related : Brunt eller blått? Eller rødt??